اسکار ۲۰۲۲ با حضور یک یا «چند مجری» برگزار می‌شود

دواین جانسون و کریس راک

 

مراسم اهدای جوایز اسکار پس از سه سال با حضور مجری برگزار خواهد شد. شبکه «ای‌بی‌سی»، این خبر را به‌صورت رسمی اعلام کرد ولی هنوز مشخص نیست که چه کسی اجرای برنامه را بر عهده خواهد داشت.

در روزهای اخیر تهیه‌کنندگان برنامه با تعدادی از ستاره‌های بزرگ هالیوود ازجمله دواین جانسون و کریس راک که درگذشته اجرای مراسم را بر عهده داشته است، تماس گرفتند. بااین‌حال با توجه به محدودیت‌های مرتبط با همه‌گیری ویروس کرونا، پیدا کردن چهره مشهوری که حاضر به اجرای برنامه باشد، با چالش‌های زیادی همراه است. در همین حال گفته می‌شود که با توجه به‌احتمال برگزاری مراسم در چند نقطه مختلف شهر لس‌آنجلس، شاید برنامه چند مجری داشته باشد.

چندی پیش آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، گلن وایس را برای کارگردانی نودوچهارمین مراسم اسکار برگزید؛ این هفتمین باری است که او برنامه را کارگردانی می‌کند.

نودوچهارمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار یکشنبه ۲۷ مارس در تالار «دالبی» هالیوود برگزار می‌شود. این در حالی است که به دلیل افزایش مبتلایان به سویه جدید ویروس کرونا در ایالت کالیفرنیا، چگونگی اجرای برنامه هنوز مشخص نیست. جیمی کمیل آخرین کسی بود که اجرای مراسم اسکار را در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بر عهده داشت.

قرار بود کوین هارت در سال ۲۰۱۹ مجری برنامه باشد که به دلیل حواشی مرتبط با برخی اظهارات قدیمی او در شبکه‌های اجتماعی انصراف داد.

آکادمی امیدوار است که حضور یک چهره نامدار و احتمالاً جنجالی باعث افزایش تعداد بینندگان تلویزیونی شود که در سال‌های اخیر با کاهش چشم‌گیری مواجه شده است.

درباره نویسنده

آیتم های مشابه

نمایش گنجینه ۴۰ ساله دولچه و گابانا

مدیر

شب طلایی اوپنهایمر در اسکار ۲۰۲۴

حمیده وطنی

گابریل گارسیا مارکز و داستان «زن شگفت‌انگیز»

حمیده وطنی