شان هپبورن: حضور رونی مارا دلچسب است

رونی مارا

در پی اعلام خبر بازی رونی مارا در فیلم زندگی‌نامه آدری هپبورن، پسر هپبورن بر انتخاب او مهر تأیید زد.

شرکت اپل در حال ساختن فیلمی درباره بازیگر سرشناس فیلم «صبحانه در تیفانی» به کارگردانی لوکا گوادانینو، نامزد جایزه اسکار، است. رونی مارای ۳۶ ساله نقش هپبورن را بازی می‌کند و تهیه‌کننده فیلم نیز هست.

شان هپبورن فرر در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: «من از این طرح خبر نداشتم. حضور رونی دلچسب است. انگار یک دنیا عشق در این کار است.»

هپبورن که در سال ۱۹۹۳ در سن ۶۳ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان از دنیا رفت، به دلیل نقش‌هایی که در فیلم‌هایی چون «تعطیلات در رم»، «سابرینا» و «بانوی زیبای من» در دهه‌های پنجاه و شصت میلادی بازی کرده است، در سراسر دنیا محبوب است.

این بازیگر سینما برای بازی در فیلم «تعطیلات در رم» برنده جایزه‌های اسکار، بفتا و گلدن گلوب شد. او در آن فیلم نقش شاهدختی را دارد که برای دیدن شهر رم، تنها به آنجا سفر می‌کند. گرگوری پک، بازیگر صاحب‌نام دیگر آن دوران، نیز نقش مقابل او را بازی می‌کند که خبرنگار است.

هپبورن در سال‌های آخر زندگی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی و آگاهی‌بخشی در زمینه فعالیت‌های یونیسف به دور دنیا سفر کرد و در فقیرترین جوامع آفریقا، آمریکای جنوبی و آسیا، در آن زمینه فعالیت کرد.

رونی مارا برای بازی در فیلم رومانس دلهره‌آور «کارول» به کارگردانی تاد هینز نامزد جایزه اسکار شده است و در نسخه بازسازی‌شده فیلم‌ «دختری با خالکوبی اژدها» به کارگردانی دیوید فینچر، و فیلم‌های« شیر» و «مری مگدالین» بازی کرده است.

مایکل میتنیک نویسنده فیلم‌نامه این فیلم خواهد بود. او پیش‌تر نیز با گوادانینو، کارگردان فیلم «مرا به نام خودت صدا کن»، در فیلم کوتاه «دختر سرگشته» محصول سال ۲۰۱۹، همکاری کرده است.

درباره نویسنده

آیتم های مشابه

یادداشتی درباره فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۳

مدیر

نقد فیلم «بیچارگان» ساخته یورگوس لانتیموس

مدیر

شب طلایی اوپنهایمر در اسکار ۲۰۲۴

حمیده وطنی