«بازی مرکب» مسابقه‌ جدید شبکه «نتفلیکس» با جایزه میلیون دلاری

بازی مرکب

رقابت واقع‌گرایانه یا «رئالیتی شوی» جدیدی با الهام از سریال «بازی مرکب» تولید می‌شود.
این سریال ساخت کره جنوبی به دلیل داستان نامتعارف و هیجان‌انگیز خود، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه اینترنتی «نتفلیکس» است و محبوبیت زیادی دارد. بازی مرکب، ماجراهای شرکت‌کنندگانی را به تصویر می‌کشد که برای تصاحب یک جایزه هنگفت، وارد بازی‌های مرگ‌باری می‌شوند.
به گزارش سلیس نیوز، نتفلیکس موافقت خود را برای ساخت این رقابت واقع‌گرایانه اعلام کرده است و این برنامه با حضور ۴۵۶ شرکت‌کننده برگزار خواهد شد. البته برخلاف سریال، شرکت‌کنندگان در این رقابت کشته نمی‌شوند و جایزه نقدی قابل‌توجهی دریافت می‌کنند.


«بازی مرکب: چالش» در ده قسمت و با حضور شرکت‌کنندگانی از نقاط مختلف جهان ساخته می‌شود که به زبان انگلیسی تسلط دارند. فرد برنده صاحب ۴.۵۶ میلیون دلار می‌شود که بیشترین جایزه نقدی یک رقابت واقع‌گرایانه خواهد بود. هنوز جزئیات این رقابت مشخص نیست ولی گفته می‌شود که شرکت‌کنندگان مانند سریال، وارد بازی‌های مختلفی می‌شوند و باید با اتخاذ استراتژی مناسب، اتحاد با سایرین و تشکیل گروه، رقبا را حذف کرده و به مرحله بعدی صعود کنند.
بلا باجاریا، رئیس شبکه جهانی نتفلیکس، در جریان یک جشنواره رسانه‌ای از این پروژه جدید رونمایی کرد. این رقابت واقع‌گرایانه در بریتانیا فیلم‌برداری می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در آن ثبت‌نام کنند.
در سریال بازی مرکب نیز ۴۵۶ شرکت‌کننده مأیوس، افسرده و نیازمند برای دریافت جایزه ۴۵.۶ یوآن رقابت می‌کردند تا به زندگی فلاکت‌بار خود سروسامانی دهند. البته در سریال، شکست به معنای مرگ بود و غیر از فرد برنده، سایرین در طول مراحل مختلف کشته شدند.

براندون ریگ، معاون برنامه‌های بدون فیلم‌نامه و مستند نتفلیکس ضمن قدردانی از حمایت هوانگ دونگ هیوک، کارگردان سریال بازی مرکب، گفت که این شبکه اینترنتی می‌خواهد تا با استفاده از تجربه درخشان او، دنیای خیال را به واقعیت تبدیل کند.

خبر ساخت این رقابت واقع‌گرایانه در حالی منتشر می‌شود که تولید فصل دوم سریال بازی مرکب از چندی پیش به‌صورت جدی آغازشده است. به‌احتمال‌زیاد فصل دوم در اواسط سال ۲۰۲۳ در شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر می‌شود.

خاتون

سلیس نیوز

آیتم های مشابه

شب طلایی اوپنهایمر در اسکار ۲۰۲۴

حمیده وطنی

گابریل گارسیا مارکز و داستان «زن شگفت‌انگیز»

حمیده وطنی

کت‌های دست‌دوز دولچه و گابانا در هفته مد میلان

مدیر