قهر سلنا گومز با اینترنت زندگی‌اش را زیرورو کرد

سلنا گومز

گومز بیش از چهار سال است با شبکه‌های اجتماعی سروکاری ندارد

سلیس نیوز: سلنا گومز، خواننده و بازیگر آمریکایی در مصاحبه اخیر خود با برنامه تلویزیونی «صبح‌به‌خیر آمریکا» درباره این‌که چگونه فاصله گرفتن از فضای مجازی به مدت چهار سال و نیم و تشخیص اختلال دوقطبی‌اش زندگی او را تغییر داد، صحبت کرد.

این هنرمند تگزاسی که ابتدا با هنرپیشگی پا به عرصه نمایش گذاشت، حالا با همکاری مادرش، مندی تیفی، برنامه‌ای به‌ نام «واندرمایند» راه‌اندازی کرده است که هدف آن کمک به کاربران در مورد مشکلات روان‌شناسی و داشتن ذهنی سالم‌تر است. او پیش‌ازاین نیز با راه‌اندازی خط تولید لوازم‌آرایشی «زیبایی کمیاب» در عرصه کسب‌وکار موفق عمل کرده بود و اکنون باهدفی عالی‌تر پا پیش گذاشته است: «بزرگ شدن جلوی دوربین چیزهای زیادی به من یاد داد. خودم باورم نمی‌شود ازنظر ذهنی به این نقطه رشد رسیده باشم. آن‌هم فقط به این خاطر که برایش قدم‌های جدی برداشتم و به‌نوعی خودم را از اینترنت بیرون کشیدم، چون اصلاً طبیعی نبود. دلم می‌خواهد آدم‌های دیگر هم درک بشوند، دیده و شنیده شوند. هیچ اشکالی ندارد که حال آدم خوب نباشد.»

سلنا گومز در این مصاحبه فاش کرد که بیش از چهار سال است با اینترنت سروکاری ندارد و این‌که باوجود شهرت زیادش، این موضوع باعث شده است احساس «عادی» بودن کند: «چهار سال ونیم است که با اینترنت کاری ندارم. همین زندگی‌ام را به‌کلی زیرورو کرده است. اکنون خوشحال‌ترم، بیشتر حضور دارم و بیشتر با دیگران ارتباط برقرار می‌کنم. این کار باعث شد احساس کنم عادی‌ام.»

او در ادامه درباره یک اختلال روانی‌ که در او تشخیص داده شد و شناخت و اطلاع از وجود این بیماری چقدر به او کمک کرده است، صحبت کرد: «وقتی این اختلال در من تشخیص داده شد واقعاً خیالم راحت شد که باخبر شدم. باعث خوشحالی‌ام شد، چون‌که شروع کردم باز با خودم ارتباط بگیرم و فکر می‌کنم بهترین قسمتش همین بود. از موقع تشخیص و آغاز درمان احتمالاً از همه دوران زندگی‌ام شادترم. مادرم شاهد است.»

سلنا گومز که فهرست بلندی از جوایز فراوان در عرصه بازیگری و خوانندگی دارد، از این‌که تا چند ماه دیگر ۳۰ سالگی‌اش را با حالی خوب آغاز می‌کند، ابراز خوشحالی کرد: «این‌که با این موقعیت پا به فصل تازه زندگی‌ام بگذارم، بی‌نهایت خوشحالم می‌کند: مستقل، قدرتمند و با اعتمادبه‌نفس. می‌دانید؟ این‌همه چیزی است که می‌خواهم. خیلی هیجان‌زده‌ام.»

سلیس نیوز

آیتم های مشابه

شب طلایی اوپنهایمر در اسکار ۲۰۲۴

حمیده وطنی

گابریل گارسیا مارکز و داستان «زن شگفت‌انگیز»

حمیده وطنی

«میخک‌ها» پینا باوش؛ نمایشی درباره عشق‌های شکست‌خورده

مدیر