بروس ویلیس به دلیل بیماری بازنشسته می‌شود

بروس ویلیس

خانواده بروس ویلیس، بازیگر مطرح فیلم‌های حادثه‌ای اعلام کردند او به دلیل  بیماری که منجر به اختلال مغزی می‌شود، بازیگری را کنار می‌گذارد. 

بروس ویلیس پس‌ازاینکه تشخیص داده شد مبتلابه آفازی، وضعیتی که توانایی فرد در صحبت کردن و نوشتن را مختل می‌کند، است از بازیگری کناره‌گیری می‌کند. خانواده این بازیگر ازجمله همسرش اِما همینگ ویلیس و همسر سابقش دمی مور روز چهارشنبه در اینستاگرام وضعیت او را اعلام کردند.

در بیانیه آمده است که آفازی بر توانایی‌های شناختی این بازیگر محبوب تأثیر می‌گذارد. ویلیس ۶۷ ساله بیشتر به خاطر بازی در نقش جان مک‌کلین در فیلم‌های فیلم «جان‌سخت» که او را به یک ستاره تبدیل کرد، شناخته می‌شود.

خانواده او در بیانیه‌ای مشترک نوشتند: «بروس باملاحظه‌ای زیاد از حرفه‌ای که برای او بسیار مهم بوده است کناره‌گیری می‌کند. این دورانی واقعاً چالش‌برانگیز برای خانواده ماست و ما بسیار قدردان ادامه عشق، شفقت و حمایت شما هستیم.»

ویلیس پنج دختر دارد، سه دختر باخانم مور و دو دختر از خانم همینگ-ویلیس. حرفه بازیگری ویلیس در اوایل دهه ۱۹۸۰ شروع شد، اما او تا اواخر آن دهه به یک چهره آشنا و نام شناخته‌شده تبدیل نشد؛ اتفاقی که پس از بازی در کنار سیبل شپرد در سریال تلویزیونی «مهتاب» و سپس در سال ۱۹۸۸ در نقش جان مک‌کلین در اولین فیلم «جان‌سخت» رخ داد. از آن زمان تاکنون فیلم‌های ویلیس ازجمله «حس ششم»، «آرماگدون» و «پالپ فیکشن» بیش از پنج میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروش داشته‌اند. او پنج بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده و یک گلدن گلوب برای «مهتاب» برده است. ویلیس همچنین سه بار نامزد دریافت جایزه امی و دو بار برنده این جایزه شده است.

چندین بازیگر و ستاره‌های دیگر در پی انتشار این خبر با ویلیس و خانواده‌اش ابراز همدردی کرده‌اند.

سلیس نیوز

آیتم های مشابه

شب طلایی اوپنهایمر در اسکار ۲۰۲۴

حمیده وطنی

گابریل گارسیا مارکز و داستان «زن شگفت‌انگیز»

حمیده وطنی

کت‌های دست‌دوز دولچه و گابانا در هفته مد میلان

مدیر