«متهم نشده»، فیلم جدید تام هالند

متهم نشده

بعد از موفقیت عظیم قسمت تازه اسپایدرمن

مرد عنکبوتی، حالا تمام توجهات به سمت فیلم تازه تام هالند جلب شده است.

به نوشته کولیدر، سازندگان این اکشن ماجراجویانه با عنایت به استقبال بالای تماشاگران از اکشن ابر قهرمانانه هالند، بلافاصله تیزر تبلیغاتی متهم نشده را منتشر کردند. تهیه‌کنندگان متهم نشده در شرکت سونی (که تهیه‌کننده اسپایدرمن‌ها هم هست) تاریخ ۱۱ فوریه را به‌عنوان زمان اکران عمومی‌اش تعیین کرده‌اند و به موفقیت بالای مالی آن امید زیادی دارند.

متهم نشده با نگاهی به یکی از بازی‌های رایانه‌ای بسیار پرطرفدار سونی به همین نام ساخته‌شده و ناتان دراکه (هالند) را در رأس ماجراهایش دارد. این جوان ماجراجو با کمک استاد خود ویکتور سولیوان (مارک والبرگ)، راهی مأموریت‌هایی غیرممکن و خطرناک می‌شود.

سازندگان فیلم از آن به‌عنوان اکشنی حماسی اسم می‌برند و گفته می‌شود شباهت‌هایی با مجموعه بلاک باستر «ایندیاناجونز» دارد. مدیران سونی از سال ۲۰۱۰ به دنبال تولید نسخه سینمایی متهم نشده بوده‌اند. قبل ازاین‌قرار بود دیوید اوراسل آن را کارگردانی کند. تهیه‌کنندگان فیلم رضایت خود از کارگردان فیلم روبن فلچر را ابراز کرده‌اند. آنتونیو باندراس که سابقه خوبی در ایفای نقش‌های منفی دارد، در این فیلم شخصیت خبیث ماجراست که شکارچی بی‌رحم گنج‌های پنهان است و مبارزه‌ای سخت با دراکه را سازمان می‌دهد.

سلیس نیوز

آیتم های مشابه

به بهانه زادروز «توشیرو میفونه»

ناصر سهرابی

گفت‌وگو با ویم وندرس و تاکوما تاکاساکی درباره فیلم «روزهای عالی»

مدیر

نقد فیلم «بیچارگان» ساخته یورگوس لانتیموس

مدیر