هفتمین رکوردشکنی «گروه بی‌تی‌اس» در سال ۲۰۲۳

ام‌تی‌وی

استقبال گسترده از کتاب خاطرات اسرارآمیز ستاره‌های کی‌پاپ «بی‌تی‌اس»

ناشر آمریکایی گروه بی‌تی‌اس اعلام کرد که در ماه ژوئیه خاطرات این گروه در کره جنوبی و ایالات‌متحده منتشر خواهد شد، خبری که هیجان زیادی در طرفداران جهانی این سوپر گروه ایجاد کرد.

بی‌تی‌اس به یک پدیده جهانی تبدیل‌شده و نمودارهای برتر جهان را به خود اختصاص داده، درعین‌حال هم میلیاردها دلار برای اقتصاد کره جنوبی جمع‌آوری کرده است.

به گفته ناشر، کتاب «فراتر از داستان: رکورد ده‌ساله بی‌تی‌اس» توسط یک روزنامه‌نگار کره جنوبی به نام کانگ میونگ سوک و اعضای این گروه نوشته‌شده است.

انجمن‌های آنلاین و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مملو از گمانه‌زنی درباره انتشار این کتاب در ماه ژوئیه است و برخی می‌گفتند که ممکن است توسط تیلور سوئیفت نوشته‌شده باشد.

این کتاب رازآلود پس از پیش‌فروش توسط طرفدارانش به صدر فهرست پرفروش‌های آمازون و بارنز و نوبل رسید.

به گزارش آمازون، خاطرات ۵۴۴ صفحه‌ای گروه کی‌پاپ در ۹ ژوئیه منتشر خواهد شد.

یکی از طرفداران این گروه در توییتر به زبان کره‌ای نوشت: «من خیلی منتظر این کتاب هستم. خیلی جالب است که بتوانم به ۱۰ سال گذشته بی‌تی‌اس نگاه کنم.» فرد دیگری هم با نگرانی نوشت: «ازآنجایی‌که رقابت جهانی برقرار است، آیا من می‌توانم این کتاب را بخرم؟»

آنتوان هور در توییتی نوشت که نسخه آمریکایی این کتاب توسط او به همراه کلر ریچاردز و اسلین یونگ ترجمه‌شده است.

گروه بی‌تی‌اس در حال حاضر در یک «وقفه» به سر می‌برد و اعضای آن پروژه‌های انفرادی را دنبال می‌کنند. همچنین دو نفر آن‌ها به خدمت اجباری سربازی در کره جنوبی رفته‌اند.

همه مردان توانمند کره جنوبی باید حداقل ۱۸ ماه در ارتش خدمت کنند. پس از بحث طولانی درباره اینکه اعضای بی‌تی‌اس آیا مستحق معافیت سربازی هستند یا خیر، جین، قدیمی‌ترین عضو گروه، سال گذشته به خدمت سربازی رفت.

در همین زمینه، رسانه‌های کره جنوبی گزارش داده‌اند که جی-هاپ، دیگر ستاره بی‌تی‌اس، خدمت خود را در کره جنوبی آغاز کرده است. رسانه بیلبورد گفت: «قبل از این وقفه، بی‌تی‌اس شش بار موفق شد رتبه اول را در بین ۱۰۰ آهنگ برتر کسب کند و هر هفت عضو این گروه پسرانه با آهنگ‌های انفرادی‌شان به جدول آهنگ‌های برتر رسیده‌اند.»

سلیس نیوز

آیتم های مشابه

شب طلایی اوپنهایمر در اسکار ۲۰۲۴

حمیده وطنی

گابریل گارسیا مارکز و داستان «زن شگفت‌انگیز»

حمیده وطنی

«میخک‌ها» پینا باوش؛ نمایشی درباره عشق‌های شکست‌خورده

مدیر