جیم کری ادامه فعالیتش در سینما را به فرشته‌ها واگذار کرد!

جیم کری

«سونیک خارپشت ۲» می‌تواند آخرین فیلم کری باشد.

جیم کری ادعا کرده است که پس از فیلم جدیدش، «سونیک خارپشت ۲»، از بازیگری کناره‌گیری می‌کند.

این بازیگر که در قسمت دوم هم در نقش «ربوتنیک شرور» ظاهرشده است، ضمن تبلیغ برای این اثر، تمایل خود را به دور شدن از حرفه‌اش ابراز کرد. او در برنامه تلویزیونی «اکسس هالیوود» چنین ادامه داد: «خب، دارم بازنشسته می‌شوم، بله، احتمالاً. دارم نسبتاً جدی می‌شوم.»

این بازیگر سپس گفت، «بستگی دارد، اگر فرشته‌ها یک‌جور فیلم‌نامه‌ای بیاورند که با جوهر طلا نوشته‌شده باشد و بدانم که دیدنش برای مردم واقعاً مهم است، ممکن است به این راه ادامه بدهم، اما دارم استراحت می‌کنم.»

جیم کری در مورد دلیل بازنشستگی احتمالی‌اش توضیح داد: «واقعاً زندگی آرامم را دوست دارم و واقعاً رنگ گذاشتن روی بوم را دوست دارم و واقعاً به زندگی معنوی‌ام عشق می‌ورزم و حس می‌کنم انگار – این چیزی است که شاید تا ابد از هیچ شخص محبوب و مشهوری نشنوید – به‌قدر کافی دارم. به‌قدر کافی کارکرده‌ام. جیم کری کافی است.»

جیم کری از پذیرفتن نقش‌های اصلی بازیگری درگذشته، مرخصی طولانی گرفته است. بازی در فیلم اول «سونیک خارپشت» در سال ۲۰۲۰ اولین نقش مهم او از زمان قسمت دوم «احمق و احمق‌تر» بود که در سال ۲۰۱۴ اکران شد. بااین‌حال، آن موقع او در فیلم‌های کم‌اهمیت‌تر «گروه بد» و «جنایت‌های تاریک» و نیز مجموعه «کیدینگ» برای شبکه «شوتایم» بازی کرد.

از دیگر نقش‌های او می‌توان به «نمایش ترومن»، ماسک، «درخشش ابدی یک ذهن پاک» و «بتمن برای همیشه» اشاره کرد که در آن نقش «معماگو» را بازی کرد.

جیم کری در جریان تبلیغ برای قسمت دوم «سونیک خارپشت»، تصویر «تاریک» شخصیت شرور دی‌سی (ابرقهرمان) با بازی پل دینو در فیلم جدید «بتمن» ساخته مت ریوز را زیر سؤال برد.

سلیس نیوز

آیتم های مشابه

شب طلایی اوپنهایمر در اسکار ۲۰۲۴

حمیده وطنی

گابریل گارسیا مارکز و داستان «زن شگفت‌انگیز»

حمیده وطنی

کت‌های دست‌دوز دولچه و گابانا در هفته مد میلان

مدیر