جواب منفی ۲۰۲۲ Nope

جواب منفی

معرفی فیلم‌های پرفروش هفته سوم مردادماه ۱۴۰۱

امتیاز فیلم در سایت آی ام دی بی: ۴.۷ *

فروش فیلم: ۹۸ میلیون دلار

کارگردان: جردن پیل

بازیگران: دنیل کالویا، کیکه پالمر، استیون ین، براندون پریا، مایکل وینکات، رن اشمیت، کیث دیوید، دونا میلز، باربی فریرا، ادی جمیسن، آز پرکینز، دوون گرای، تری نوتاری، اندرو پاتریک رالستون، جنیفر لافلور،

محصول: آمریکا

ژانر: حادثه‌ای، ترسناک

داستان فیلم:

داستان فیلم «جواب منفی» در یک دره دورافتاده در داخل کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و تلاش دو خواهر و برادر مالک یک مزرعه را نشان می‌دهد که سعی دارند شواهد ویدئویی از یک شیء ناشناس پرنده را ضبط کنند. این خواهر و برادر که صاحب یک مزرعه پرورش اسب هستند پدرشان را به خاطر سقوط یک شئ مرموز از آسمان ازدست‌داده‌اند. آن‌ها رفته‌رفته درمی‌یابند که آسمان آن قسمت شوم و مرموز است. حالا آن دو باید با کمک یک فروشنده و متخصص تکنولوژی به نام آنجل تورس و مستندسازی به نام آنتلزر هولست این حوادث و اتفاقات مرموز را ضبط کنند تا مقابل زورگویی صاحب پارک سرگرمی مجاورشان بیستند و از سوءاستفاده او جلوگیری کنند.

در حاشیه:

نخستین نمایش فیلم «جواب منفی» تاکنون با نظرات متفاوتی مواجه شده است. ای‌.او اسکات منتقد نیویورک‌تایمز ضمن رضایت از فیلم «جواب منفی» نوشته «تنش‌های درونی جذابی در فیلم وجود دارد. این تنش‌ها با تعلیقی بی‌نقص و مدیریت‌شده همراه هستند. شوخی‌های بی‌پروا و فضای فریبنده و آزاردهنده فیلم در دل مکانی کاملاً عجیب‌وغریب از موارد عالی فیلم جواب منفی است.»

کارین جیمز منتقد بی‌بی‌سی هم با ستایش از فیلم نوشت «و مثل همیشه در فیلم‌های جردن پیل، سرنخ‌ها و انعکاس‌ها آن‌قدر دقیق و با دقت گذاشته‌شده‌اند که تشخیص همه‌چیز در نوبت اول دشوار است. او هنوز یک فیلم‌ساز چیره‌دست است و حتی فیلمی متوسط از جردن پیل بهتر از قوی‌ترین فیلم یک کارگردان معمولی بهتر است. فیلم «جواب منفی» همان فیلم متوسطی که گفتم است.»

سلیس نیوز

خاتون

آیتم های مشابه

وانکا ۲۰۲۳ Wonka

حسین تقی پور

قاتلان ماه کامل (۲۰۲۳) Killers of the Flower Moon

حمیده وطنی

نگهبانان کهکشان ۳ (۲۰۲۳) Guardians of the galaxy vol 3

حمیده وطنی