چند ترکیب جذاب زمستانی برای جوراب و کفش

جوراب و کفش

انتخاب ترکیب مناسب کفش و جوراب تأثیر بسزایی در شیک‌پوشی شما دارد.

ازنظر تاریخی، قوانین و قواعد پوشیدن جوراب همیشه در حال تغییر و اغلب باهم در تناقض بوده است. رنگ‌های روشن بپوشید، اما نه بر اساس قاعده خاصی. البته که قواعد ضروری‌اند، اما مهم نیست اگر جوراب شما ساختارشکنانه یا خارج از قاعده به نظر آید. پس به هر قیمتی شده آن‌ها را بپوشید. ولی در نظر داشته باشید، همان‌طور که جامعه تکامل می‌یابد، سلیقه‌ها نیز تغییر می‌کند.

تنها عوامل لازم برای راحتی، مدنظر قرار دادن سلیقه شخصی و کمی آگاهی است. درهرحال، اگر زمستان گذشته را در خانه با جوراب‌های پشمی سپری کردید، ادامه مطلب می‌تواند برایتان قدری چالش‌برانگیز باشد!

تیلور توماسی هیل، مدیر خلاق و مبتکر سایت اینترنتی یس، توصیه می‌کند که تازه‌کاران با جوراب‌های معمولی و رنگ‌ها و الگوهای قدری کلاسیک شروع کنند؛ اگرچه خودش ترکیب کفش‌های راحت بوتگا ونتا و جوراب‌هایی با شکلک‌های درشت و خندان را ترجیح می‌دهد. خانم توماسی هیل می‌گوید اجازه دهید جوراب‌هایتان نشان دهند همه‌چیز تحت کنترل و عادی است. اگر کمی غیررسمی هم باشید، اتفاقی نخواهد افتاد.

جوراب و کفش
با سرد شدن هوا، بدون جوراب بیرون رفتن دیگر گزینه شما نخواهد بود. پس ساده و تکراری بودن را کنار بگذارید و تلاش کنید چشمان عابران را خیره کنید.

به گفته خانم هیل، فروش جوراب‌های سایت یس در نوامبر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۸۰ درصد رشد داشته است، آن هم جوراب‌هایی که از رنگ‌ها و اصول رایج کمتر پیروی می‌کنند.

با سرد شدن هوا، بدون جوراب بیرون رفتن دیگر گزینه شما نخواهد بود. پس ساده و تکراری بودن را کنار بگذارید و تلاش کنید چشمان عابران را خیره کنید.

نویسنده خوش‌ذوق وال استریت ژورنال در این مطلب یک دوره آموزشی کوتاه درباره چگونگی الگوسازی و جور کردن جوراب و کفش برگزار می‌کند. او شش ترکیب بی‌خطر و فوق‌العاده را برجسته می‌کند تا بدانید پاهای خود را چگونه تزیین کنید و در لباس‌های خود جذاب‌تر به نظر بیایید.

جوراب و کفش
تنها عوامل لازم برای راحتی، مدنظر قرار دادن سلیقه شخصی و کمی آگاهی است.

تا حالا در دانشگاه صندل با جوراب پوشیده‌اید؟ خجالت نکشید. این ترکیبی است که ما از آن حمایت می‌کنیم، زیرا که ترکیب جوراب‌های نخی یا پشمی با صندل‌های تخت و ساده که اغلب طراحی‌های کمتری هم دارند، بسیار جذاب است.

شاید پوشیدن کتانی‌های کانورس با یک جفت جوراب مشکی برای شما عجیب به نظر برسد، اما این پیشنهاد رنگی متضاد به دلیل تضاد رنگی زیاد، استایلتان را به طرز عجیبی متعادل می‌کند و از تمرکز بیش‌ازحد روی هر یک جلوگیری می‌کند. پس تضاد رنگ‌ها را بیشتر کنید که انتخابی بسیار ساده و بی‌دردسر است!

این روزها کفش‌های ورزشی همه‌جا کنارتان هستند و از پیراهن‌های گل‌دار گرفته تا کت‌وشلوارهای رسمی را می‌توانید با آن‌ها جور کنید. انتخاب جوراب‌هایتان را جسورانه‌تر کنید. متمایز باشید. رنگ‌های توچشم‌زن و جذاب- مانند فیروزه‌ای- را در جوراب‌هایتان زیاد استفاده کنید، البته نه در مراسم رسمی و اداری.

کفش‌های راحتی مدل موکاسیون شاید بهترین انتخاب برای افراد باشد؛ اما به‌جای پوشیدن این کفش‌ها با جوراب‌های کوتاه، جوراب‌های بلند راه‌راه را انتخاب کنید. انتخابی بسیار شیک و جذاب.

جوراب و کفش
ترکیب کفش‌های کلاسیک مردانه با یک جفت جوراب رنگی چطور است؟

چه چیزی جذاب‌تر از ترکیب یک جفت کفش پاشنه‌دار نوک‌تیز با جوراب بلند مشکی؟ به‌خصوص وقتی پای شلوار‌های پارچه‌ای در میان باشد. این ترکیب که از دهه ۸۰ تاکنون همراه ماست، بهترین انتخاب برای مهمانی‌هاست.

ترکیب کفش‌های کلاسیک مردانه با یک جفت جوراب رنگی چطور است؟ مدت‌هاست که این انتخابی جسورانه برای مردان است. صورتی روشن نیز انتخابی مناسب برای ظاهر کلاسیک شما خواهد بود.

چهلمین جشنواره فیلم فجر

آیتم های مشابه

کت‌های دست‌دوز دولچه و گابانا در هفته مد میلان

مدیر

نگاهی به دنیای مد در سال ۲۰۲۴

مدیر

نگاهی به مدهای برگزیده ۲۰۲۳ و ادامه آن‌ها در سال ۲۰۲۴

مدیر