Image default

نیکول کیدمن: از آن آدم‌هایی نیستم که بنشینم و یکی بگوید تاریخ مصرفت گذشته!

«هرگز نشده جایی بنشینم و یکی بگوید تاریخ مصرفت گذشته، اما گاهی شده که دست رد به سینه‌ام زده‌اند و دری را به رویم بسته‌اند.»

سلیس نیوز: نیکول کیدمن آشکارا در مورد کلیشه‌های سنی هالیوود لب به سخن گشود و مدعی شد که بازیگران زن مسن‌تر، از نظر اهالی این صنعت کارشان «تمام» است.

این بازیگر ۵۴ ساله در مصاحبه‌ای با «دِ ژور» درباره «بالا رفتن سن و نگاه کردن به زندگی» صحبت کرد.

بازیگر فیلم «بامب‌شل» گفت «توافقی ناگفته در این صنعت وجود دارد که بازیگران زن در حدود ۴۰ سالگی کارشان تمام است.» او افزود: «هرگز نشده جایی بنشینم و یکی بگوید «تاریخ مصرفت گذشته»، اما گاهی شده که دست رد به سینه‌ام زده‌اند و دری را به رویم بسته‌اند.»

هرگز نشده جایی بنشینم و یکی بگوید تاریخ مصرفت گذشته، اما گاهی شده که دست رد به سینه‌ام زده‌اند و دری را به رویم بسته‌اند.

اوایل امسال کیدمن اعتراف کرد که پس از انتقادها به بازی کردنش در نقش «لوسیل بال» در فیلم «زوج ریکاردو بودن» به کارگردانی آرون سورکین، «تلاش» کرده «کنار برود».

این فیلم که ۱۰ دسامبر( ۱۹ آذر) پخش شد، داستان لوسیل بال و دسی آرناز(خاویر باردم)، زوجی بانفوذ در هالیوود است که با رشته بحران‌هایی شخصی و شغلی مواجه می‌شوند که شغل، رابطه، و برنامه تلویزیونی پربیننده‌شان را دستخوش خطر می‌کند.

نیکول کیدمن اوایل ماه جاری (دسامبر) گفته بود که در آغاز چندان اشتیاقی به گرفتن آن نقش نداشت، و افزوده بود: «قضیه این بود که آرون سورکین آن فیلم‌نامه را نوشته بود و من خوانده بودم و نمی‌توانستم آن را رد کنم. به این و آن هم می‌گفتم این فیلم‌نامه دست آدم که بیفتد آن قدر خوب است که آدم مشتاق می‌شود آن را بخواند. به قدری خوب است که به یک رمان محشر می‌ماند.»

او در ادامه گفت: «وقتی ناگهان با واقعیت بازی کردن آن نقش مواجه شدم، به خود گفتم «با چی موافقت کرده‌ام؟» بعد گفتم، «وای نه، من مال این نقش نیستم. همه فکر می‌کنند نیستم. پس سعی می‌کنم کنار بکشم.»»

کیدمن گفت که تیم تولید اجازه نداد انتقادها او را مأیوس کند. او گفت: «تاد بلک (تهیه‌کننده) و آرون سورکین (کارگردان) هر دو می‌گفتند «قطعاً نه.» من در استرالیا بودم و آن‌ها می‌گفتند «نه.» و خدا را شکر، خیلی از آن‌ها ممنون شدم، چون کم‌کم عاشق نقشم شدم.»

سورکین گفته است که کیدمن را برای آن نقش می‌خواسته، چون کسی را می‌خواسته که بتواند با آن شخصیت «موافق و همراه باشد»، نه کسی که فقط «از نظر ظاهری آن را بیافریند.»

درباره نویسنده
حمیده وطنی
حمیده وطنی
دبیر تحریریه

حمیده وطنی گرگری کارشناس ارشد پژوهش هنر، نویسنده و منتقد سینما، فعالیت پژوهشی خود را با نشریه علمی پژوهشی نگره به‌عنوان مدیر داخلی نشریه و فعالیت رسانه‌ای سینمایی را با ماهنامه سینما آغاز کرد مقالات او در نشریات متعددی ازجمله مهر، سینما ویدئو، روزنامه اعتماد ... چاپ‌شده است، او پیش‌تر دبیر تحریریه نشریه «دایره» بود و هم‌اکنون دبیر تحریریه رسانه رسمی فرهنگی هنری سلیس نیوز و دبیر سرویس سینمایی است.

آیتم های مشابه

متد اکتینگ: قرن بیستم چگونه بازیگری آموخت

مدیر

گفت‌وگو با کریستن استوارت به بهانه نمایش فیلم «جنایت‌های آینده»

مدیر

ژان لوک گدار؛ فیلم‌ساز رادیکال‌

مدیر

دیدگاهی بنویسید

15 + 14 =