رونمایی از پینوکیوی جدید در سینما

پینوکیو

تام هنکس پدر ژپتو می‌شود

در ادامه بازسازی‌های دیزنی از فیلم‌های خاطره‌انگیز قدیمی، این بار قرار است «پینوکیو» دوباره ساخته شود. والت دیزنی اخیراً با انتشار ویدئوی کوتاهی از آنچه باید منتظر دیدنش در هشتم سپتامبر، زمان نمایش فیلم باشیم، از ستاره‌های این فیلم رونمایی کرد.

تام هنکس، ۶۵ ساله برای ایفای نقش «پدر ژپتو»، عروسک ساز روستایی که دعا می‌کند تا یکی از ساخته‌هایش واقعی شود، انتخاب‌شده است. در این ویدئوی کوتاه، ژپتوی نجار را می‌بینیم که قبل از خواب کنار پنجره می‌نشیند و رو به یک ستاره درخشان آرزویی می‌کند که برآورده شدن آن به کمک پیشرفته‌ترین فناوری پویانمایی، جدیدترین پینوکیوی سینمایی خواهد بود.

«گربه نره، روباه مکار و جیرجیرک» به‌صورت شخصیت‌های کارتنی خواهند بود اما «پری مهربون» با همراهی سینتیا اریوو جان خواهد گرفت. حضور سینتیا خواننده و هنرمند بریتانیایی برنده گرمی و نامزد اسکار در نقش فرشته مهربون (پری آبی) نوید شنیدن موسیقی و آواز به‌یادماندنی دیگری از دیزنی را به ما می‌دهد.

ژپتو رو به ستاره درخشان آرزو می‌کند و ستاره نیمی از آرزو را برآورده می‌کند؛ جادوی خود را بر روی عروسک اعمال می‌کند و به او جان می‌بخشد اما پینوکیو همچنان چوبی می‌ماند. سپس پینوکیو تلاش می‌کند تا امیدهای خالقش را برآورده کند و به یک پسر واقعی تبدیل شود.

صداپیشگی پینوکیو بر عهده بنجامین ایوان آینزورث ۱۳ ساله، یک کودک بازیگر اهل انگلستان است. رابرت زمکیس کارگردانی این فیلم جدید را بر عهده دارد که آن را با کریس ویتز که پیش‌ازاین فیلم‌نامه بازسازی سیندرلا را در سال ۲۰۱۵ نوشته بود، نوشته است.

کارتن اصلی پینوکیو که بر اساس یک کتاب قرن نوزدهمی ایتالیایی برای کودکان است، در سال ۱۹۴۰ منتشر شد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت هرچند یک شکست تجاری بود. اگرچه به دلیل جنگ جهانی دوم نمایش جهانی آن با مشکل مواجه شد، اما بعدازآن بارها و بارها روی پرده رفت، در شبکه‌های تلویزیونی پخش و به یک فیلم کلاسیک محبوب کودکان تبدیل شد.

سلیس نیوز

سلیس نیوز

آیتم های مشابه

شب طلایی اوپنهایمر در اسکار ۲۰۲۴

حمیده وطنی

گابریل گارسیا مارکز و داستان «زن شگفت‌انگیز»

حمیده وطنی

کت‌های دست‌دوز دولچه و گابانا در هفته مد میلان

مدیر