بلیتی به بهشت ۲۰۲۲ Ticket to Paradise

بلیتی به بهشت

معرفی فیلم‌های پرفروش هفته اول آبان ماه ۱۴۰۱

امتیاز فیلم در سایت آی ام دی بی: ۷.۳ *

فروش فیلم: ۳۰۹ میلیون دلار

کارگردان:  اول پارکر

بازیگران جورج کلونی، جولیا رابرتز، بیلی لورد و کیتلین دیور

محصول: آمریکا

ژانر:  عاشقانه و کمدی

داستان فیلم:

در فیلم «بلیتی به بهشت» شاهد هنرنمایی جولیا رابرتز و جورج کلونی در نقش زوجی مطلقه‌ای هستیم که سعی دارند دخترشان را از ازدواجی ناگهانی بازدارند. دختر آن‌ها لیلی (کیتلین دیور) قصد دارد با مردی که به‌تازگی با او در بالی آشنا شده است، ازدواج کند، امری که به مذاق والدینش خوش نیامده است. به‌ویژه آنکه این ماجرا آن‌ها را به یاد تجربه ۲۵ سال قبل خودشان می‌اندازد که بابت آن احساس پشیمانی می‌کنند!

در حاشیه:

جولیا رابرتز و جرج کلونی در کمدی رمانتیک جدید «بلیتی به بهشت» به کارگردانی اولیور پارکر دوباره روی پرده بزرگ در کنار هم قرارگرفته‌اند. ما باید از بازگشت این دوستاره هالیوودی به فضای کمدی-رمانتیک هیجان‌زده باشیم. جایی که این دو، رابرتز و کلونی، با بلیتی به بهشت یک ماجراجویی تازه را آغاز می‌کنند. اولیور پارکر که به خاطر نویسندگی و کارگردانی «ماما میا! دوباره شروع کنیم» شناخته می‌شود این فیلم را کارگردانی کرده است.

جولیا رابرتز، بازیگر افسونگر سال‌های گذشته هالیوود درباره فیلم جدیدش می‌گوید: «می‌خواستیم یک کمدی باهم بسازیم احساس مسئولیتی بسیار سعادت‌آمیز را احساس می‌کردیم؛ زیرا می‌خواستیم پس‌ازاینکه دنیا دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته بود، به مردم اوقات فراغت خوشی را بدهیم.»

واکنش منتقدان به فیلم هم متفاوت است، الا کمپ، منتقد ایندی وایر ضمن ستایش از فیلم نوشته: « بخش زیادی از جذابیت بلیتی به بهشت از دانستن اینکه این داستان دقیقاً چگونه به پایان می‌رسد ناشی می‌شود – یک کمدی رمانتیک خوب بدون داشتن یک پایان خوش تضمین‌شده را چطور می‌توان تصور کرد – بدون آنکه به دلیل خلاقیت فیلم‌نامه از سفر برای رسیدن به آنجا مطمئن باشید.»

بن تراویس، منتقد امپایر فیلم را شوخ‌طبعانه و خوشایند می‌داند و نوشته: « با حضور جذاب جولیا رابرتز و جرج کلونی حتی عناصر کهنه و کلیشه‌ای بلیتی به بهشت قابل‌تماشا هستند. فیلمی که یک گریز پرشور، شوخ‌طبعانه و خوشایند از واقعیت است.»

پیتر بردشاو، منتقد گاردین که چندان از فیلم خوشش نیامده نوشته: «بلیتی به بهشت شاید برای کسانی که به دنبال سرگرمی‌های فانتزی و واقعیت گریز هستند سودمند باشد و این کاملاً قابل‌درک است.»

سلیس نیوز

سلیس نیوز

آیتم های مشابه

وانکا ۲۰۲۳ Wonka

حسین تقی پور

قاتلان ماه کامل (۲۰۲۳) Killers of the Flower Moon

حمیده وطنی

نگهبانان کهکشان ۳ (۲۰۲۳) Guardians of the galaxy vol 3

حمیده وطنی