انتشار نخستین تیزر سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» ۲۰۲۲

ارباب حلقه‌ها

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار نخستین تیزر تبلیغاتی سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» منتشر شد.

سلیس نیوز: شبکه اینترنتی «آمازون پرایم»، یکشنبه در جریان پنجاه‌وششمین مسابقه فینال لیگ ملی فوتبال آمریکا «سوپر بول»، این تیزر جدید را ابتدا در شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی» و سپس در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

به گزارش «ورایتی»، این مجموعه تخیلی حادثه‌ای بر اساس رمان‌های ارباب حلقه‌ها، نوشته جی.آر.آر تالکین ساخته می‌شود و با هزینه‌ای حدود یک میلیارد دلار، گران‌ترین سریال تاریخ است که در پنج فصل تولید خواهد شد.

این تیزر یک دقیقه‌ای، تصاویری را نشان می‌دهد که به هزاران سال پیش از ماجراهای شش فیلم سینمایی مرتبط است که توسط پیتر جکسون ساخته شد.

سازندگان سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت رویکرد متفاوتی در اقتباس از رمان‌های جی.آر.آر تالکین داشتند و این مجموعه ارتباطی با فیلم‌های سینمایی گذشته ندارد. هرچند که تیزر جدید، جزئیات زیادی را فاش نمی‌کند ولی تا حدی بیننده را با فضای «سرزمین میانی»، اجداد هابیت‌ها و ماجراهای پیرامون این دوران قرار می‌دهد.
آمازون، کارزار گسترده‌ای را برای تبلیغات این مجموعه پرخرج آغاز کرده است و تصاویر شخصیت‌های اصلی و مرموز دیگر را به‌تدریج منتشر می‌کند.

به گفته مقامات دولتی نیوزیلند، آمازون برای تولید فصل نخست ارباب حلقه‌ها در این کشور بیش از ۴۵۰ میلیون دلار هزینه کرده است. این در حالی است که این شبکه اینترنتی حدود ۲۵۰ میلیون دلار نیز برای دریافت مجوز ساخت به اداره اموال و دارایی‌های جی.آر.آر تالکین پرداخته است.

فصل دوم‌ سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت در بریتانیا ساخته می‌شود که به گفته تهیه‌کنندگان، ازنظر جغرافیایی شباهت بیشتری با ماجراهای فصل بعدی دارد.

چهلمین جشنواره فیلم فجر

آیتم های مشابه

شب طلایی اوپنهایمر در اسکار ۲۰۲۴

حمیده وطنی

گابریل گارسیا مارکز و داستان «زن شگفت‌انگیز»

حمیده وطنی

کت‌های دست‌دوز دولچه و گابانا در هفته مد میلان

مدیر