تام کروز در سال‌های اولیه بازیگری «خیلی بدخلق» بود

تام کروز

در دسامبر سال ۲۰۲۰ تام کروز با انتشار صدای فریادش بر سر تیم تولید فیلم «مأموریت: غیرممکن هفت» در سرخط خبرها قرار گرفت.

مدیر برنامه سابق تام کروز می‌گوید او در اوایل سال‌های بازیگری‌اش «سخت» بدخلق بوده است. آیلین برلین ۸۲ ساله در سال‌های نخست بازیگری کروز با او کار کرده است و حتی اجازه داده در خانه‌اش اقامت کند. او در گفت‌وگو با دیلی میل گفت: «تامی بسیار عصبی مزاج بود.»

برلین به موردی اشاره کرد که در آن به مناسبت نوزدهمین سال تولد کروز به او هدیه داده بود. او گفت: «هدیه من آلبومی از تمام مقاله‌های تبلیغی درباره او در نشریه‌های متعلق به نوجوانان بود. [اما] او فریاد زد: نمی‌خواهم در مجله‌های نوجوانان باشم.»

«مثل این بود که چیزی به آهستگی در [درونش] می‌جوشید و بعد با انفجار بیرون می‌زد. آن را به‌حساب اعتمادبه‌نفس نداشتن گذاشتم.»

در دسامبر سال ۲۰۲۰ کروز با انتشار صدای فریادش بر سر تیم تولید فیلم «مأموریت: غیرممکن هفت» در سرخط خبرها قرار گرفت. کروز با دیدن دو تن از اعضای تیم فیلم‌برداری که فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند فریاد زده بود که: «آن‌ها در همین لحظه به خاطر ما برای ساختن فیلم به هالیوود برگشته‌اند، به خاطر آن‌که به ما و کار ما اعتقاد دارند.»

«من هر شب لعنتی پای تلفن با استودیو، با شرکت‌های بیمه و تهیه‌کنندگان هستم و آن‌ها از ما انتظار دارند و از ما برای ساختن فیلم‌هایشان استفاده می‌کنند. شما لعنتی‌ها، ما هزاران فرصت شغلی به وجود آورده‌ایم. هرگز نمی‌خواهم یک‌بار دیگر چنین چیزی ببینم. هرگز!»

او بعداً در ماه مه در یک مصاحبه در مورد فریاد زدن‌هایش گفت: «در آن مرحله مسائل بسیاری مطرح بود؛ اما [مخاطب من] تمام تیم فیلم‌برداری نبود. من از تیم خواستم محل را ترک کند و [طرف من] تنها تعدادی از آن‌ها بودند.» او در ادامه گفت: «من به کسانی که با آن‌ها کار می‌کردم و به صنعتم فکر می‌کردم؛ و اینکه تمام تیم فیلم‌برداری بدانند ما تولید یک فیلم را شروع کرده‌ایم یک آرامش خاطر بزرگ – و به شما بگویم – مملو از احساس بود.»

برلین در این مصاحبه با اشاره به تمایل شدید کروز به کاری بی‌نقص گفت: «من هرگز نشانی از خوشحالی واقعی در تامی ندیده‌ام. او همیشه بسیار بسیار بلندپرواز، بسیار مصمم بود که یک ستاره باشد؛ و این از او یک کمال طلب ساخته است.»

چهلمین جشنواره فیلم فجر

آیتم های مشابه

شب طلایی اوپنهایمر در اسکار ۲۰۲۴

حمیده وطنی

گابریل گارسیا مارکز و داستان «زن شگفت‌انگیز»

حمیده وطنی

کت‌های دست‌دوز دولچه و گابانا در هفته مد میلان

مدیر