خز، پرهای مصنوعی، تیشرت‌های جدید و انبوهی از رنگ

خز مصنوعی

تغییر اساسی خانه مد بربری در هفته مد لندن

امضا این خانه مد در نمایش روز دوشنبه، رنگ‌های بنفش، سبز و قهوه‌ای بود که روی همه لباس‌ها از کت‌وشلوار مردانه تا بافتنی، دامن، جوراب‌شلواری و روسری‌های پشمی به چشم می‌خورد.

خانه مد بربری روز دوشنبه ۲۰ فوریه، در هفته مد لندن، اولین نمایش خود بعد از انتصاب دنیل لی به‌عنوان طراح ارشد را در حالی برگزار کرد که از بارانی‌های کرم‌رنگ معروفش خبری نبود.

این خانه مد قدیمی بیشتر به خاطر بارانی‌های شیک و کاربردی خود که در طول جنگ جهانی اول برای اولین بار به بازار عرضه شد، شناخته می‌شود.

اما لی که در سپتامبر سال گذشته به بربری پیوست، با مجموعه‌ای از خز و پرهای مصنوعی، تیشرت‌های حاوی نوشته و پارچه‌های منقش به طرح اردک مسیر این خانه مد را تغییر داد.

این طراح ۳۷ ساله بریتانیایی که قبلاً در خانه مد ایتالیایی بوتگا ونتا مشغول به کار بود، با طراحی محصولات جانبی محبوبی مانند کفش و کیف‌دستی در احیای این نشان تجاری لوکس نقش داشت. اکنون نیز چشم صنعت مد به اوست تا ببیند آیا می‌تواند همان جادو را در بربری هم انجام دهد یا خیر.
امضای این خانه مد در نمایشگاه روز دوشنبه، رنگ‌های بنفش، سبز و قهوه‌ای بود که روی همه لباس‌ها از کت‌وشلوار مردانه تا بافتنی، دامن، جوراب‌شلواری و روسری‌های پشمی به چشم می‌خورد.
به نظر می‌رسد که لی در این مجموعه روی موضوع آب‌وهوای بریتانیا نیز تأکید داشت. یکی از مدل‌ها در حالی روی صحنه آمد که یک پتوی سفید بزرگ منقش به لوگوی این خانه مد را به دور خود پیچیده بود و بسیاری از مدل‌ها کیسه‌های آب گرم هماهنگ با لباسشان در دست داشتند.

لباس‌ها، کلاه‌ها و کیف‌های خز مصنوعی که به شکل اغراق‌شده‌ای بزرگ و پر از تزئینات بودند ازجمله بخش‌های برجسته این نمایش بودند.

مدل‌های مرد شلوارهای بگی گشاد با بالاتنه‌های چسبان یقه‌اسکی و زنجیر‌های نقره درشت، در طیف‌های رنگی قرمز و مشکی که از سبک پانک الهام گرفته بود به تن داشتند.

در این نمایش افراد مشهوری ازجمله باز لورمن، کارگردان سینما، استورمزی، خواننده رپ و نائومی کمپل و رزی هانتینگتون وایتلی، هر دو مدل در ردیف اول حضور داشتند.
به‌صورت سنتی بربری یکی از بزرگ‌ترین‌های هفته مد لندن است که مجموعه‌هایی از طراحانی چون کریستوفر کین، اردم، امیلیا ویکستد و روکساندا ایلنچیچ را نیز عرضه می‌کند.

هفته مد لندن روز سه‌شنبه ۲۱ فوریه به پایان رسید و جمعیت زیادی برای مجموعه‌های بیشتر فصل جدید به هفته مد میلان می‌روند.

سلیس نیوز

آیتم های مشابه

آیا رنگ مشکی دوباره به دنیای مد بازمی‌گردد؟

مدیر

شب طلایی اوپنهایمر در اسکار ۲۰۲۴

حمیده وطنی

گابریل گارسیا مارکز و داستان «زن شگفت‌انگیز»

حمیده وطنی