علاقه‌مندان «جنگ ستارگان» برای بازگشت به تاتویین زیاد منتظر نمی‌مانند. به لطف انتشار یک تیزر از سریال «اوبی وان کنوبی» هواداران جنگ ستارگان توانسته‌اند به سریال جدید دیزنی نگاهی بیندازند. این سریال محدود که هواداران بسیاری انتظارش را می‌کشیدند، ایوان مک گرگور و هیدن کریستنسن را در نقش اوبی وان کنوبی و آناکین اسکای واکر بار دیگر به صفحه‌های نمایش بازمی‌گردانند.

گفته می‌شود اوبی وان کنوبی ۲۵ مه ۲۰۲۲ در دیزنی منتشر خواهد شد. این یک سریال کوتاه است و تنها شش قسمت خواهد داشت.

ایوان مک گرگور و هیدن کریستنسن دوباره در نقش‌ اوبی وان کنوبی و آناکین اسکای واکر بازی خواهند کرد. جوئل ادگرتون، بانی پیس، روپرت فرند، موزس اینگرام و سونگ کانگ هم دیگر بازیگرانی‌اند که در این سریال حضور دارند. ادگرتون در نقش اوون لارس، برادر ناتنی آناکین و عموی لوک اسکای واکر، بازی خواهد کرد و پیس در نقش برو وایتسون لارس، همسر اوون و عمه لوک اسکای واکر، ظاهر خواهد شد.

کمیل نانجیانی، سیمون کسل، بنی سافدی، ایندیرا وارما، اوشی جکسون جونیور، روری راس و مایا ارسکین هم در این سریال حضور دارند اما نقششان اعلام‌نشده است.

دیزنی اولین تیزر خود برای این نمایش را در تاریخ ۹ مارس ۲۰۲۲ منتشر کرد. کلیپ حدود یک دقیقه و نیم است و طرفداران این مجموعه علمی-تخیلی را به تاتویین بازمی‌گرداند. ما اوبی وان را می‌بینیم که پس از سقوط جدای‌ها و ظهور امپراتوری کهکشانی افسرده و ناراحت به نظر می‌رسد. صدای اوبی وان کنوبی روی تصاویر شنیده می‌شود که می‌گوید: «نبرد تمام شد. ما باختیم!»

بااین‌حال در فرزند مردی که قرار بود تعادل را در فورس ایجاد کند و مأموریت مراقبت از او به اوبی وان سپرده‌شده، امید جدیدی نهفته است. این کودک اگرچه سال‌ها تا نابودی ستاره مرگ (دت استار) فاصله دارد، این تیزر اولین اولویت اوبی وان را به یاد طرفداران می‌اندازد؛ محافظت از لوک اسکای واکر کوچک.

درباره نویسنده

آیتم های مشابه

یادداشتی درباره فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۳

مدیر

نقد فیلم «بیچارگان» ساخته یورگوس لانتیموس

مدیر

شب طلایی اوپنهایمر در اسکار ۲۰۲۴

حمیده وطنی