Image default

جشنواره هنر خیابانی لیون

جشنواره هنر خیابانی لیون (دیوارنگاری یا گِرافیتیبرای چهارمین دوره خود پذیرای ۴۷ هنرمند از سراسر جهان است. هدف برگزارکنندگان هنرمندان محلی است، اما جشنواره همچنین شامل آثاری از کلمبیا، الجزایر، ترکیه، یمن، انگلیس، آلمان، ایتالیا و مجارستان است. این جشنواره جشنی از هنر شهری است که آثار ۴۴ هنرمند خیابانی و ۲۷ خلاق دیگر ازجمله دی جی‌های فرانسوی و بین‌المللی، چاپگرهای صفحه‌نمایش و هنرمندان خال‌کوبی را به نمایش می‌گذارد.

هنر خیابانی

«پیمکس» یک هنرمند مطرح در عرصه هنر خیابانی پاریس است. او با ارجاع به آثار و شخصیت‌های نمادین هنر و فرهنگ پاپ یا نمادها و لوگوهای تبلیغاتی آثار باارزشی خلق کرده است.

هنر خیابانی

در این آثار دنیای علمی تخیلی، داستان‌ها و افسانه‌ها ترکیب‌شده‌اند. این دنیاها توسط موجودات ترکیبی و ماشین‌های عجیب‌وغریب پرشده‌اند که در خطی ظریف ارائه‌شده‌اند.

هنر خیابانی

در این نقاشی‌های دیواری نیکلاس باروم فورگس تحت تأثیر نقاشی کلاسیک متأثر از فرهنگ پاپ است. در مرکز آثار او مجموعه‌ای عجیب از حیوانات، اختاپوس‌های غول‌پیکر با ارجاعاتی به سینما یا تاریخ هنر دیده می‌شود.

هنر خیابانی

هنرمند کلمبیایی با گرافیتی از طریق هنر پانک آشنا شد و در این اثر آشکارا می‌بینیم چگونه از آن تأثیر گرفته است. در این نقاشی او با برچسب‌ها، پوسترها، نقاشی‌ها و شابلون‌ها پیامی اغلب طعنه‌آمیز را بیان می‌کند.

هنر خیابانی

در سومین دوره جشنواره هنر خیابانی لیون بیش از ۵۴۰۰۰ نفر از این جشنواره بازدید کردند.

هنر خیابانی

جشنواره امسال هم بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

هنر خیابانی

این جشنواره جشنی از هنر شهری است که آثار ۴۴ هنرمند خیابانی و ۲۷ خلاق دیگر ازجمله دی جی‌های فرانسوی و بین‌المللی، چاپگرهای صفحه‌نمایش و هنرمندان خال‌کوبی را به نمایش می‌گذارد.

سلیس نیوز

آیتم های مشابه

عکس‌های تعطیلات مارتین پار

مدیر

دنیای کمدی حیات‌وحش

مدیر

گزارش تصویری: بازی‌های المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲

مدیر