برگزیدگان جایزه عکاسی «حیات‌وحش» معرفی شدند

برگزیدگان جایزه عکاسی

سلیس نیوز: عکس یک عکاس ایتالیایی از دریاچه‌ای یخ‌زده با کسب نزدیک به ۳۲ هزار رأی برنده جایزه عکس منتخب مردم در جوایز عکاس حیات‌وحش سال شده که از سوی موزه تاریخ طبیعی در لندن برگزار می‌شود. این موزه از ۵۰ هزار عکس دریافتی از ۹۵ کشور، ۲۵ عکس را نامزد این جایزه کرد و برنده نهایی با رأی‌گیری اینترنتی از مردم انتخاب شد.

کریستیانو وندرامین عکاس ایتالیایی این عکس را در سال ۲۰۱۹ و هنگام سفرش به دریاچه سانتا کروچه در شمال ایتالیا گرفته است. آقای وندرامین می‌گوید زیبایی این صحنه برای او یادآور دوستی درگذشته بوده که علاقه خاصی به این ناحیه داشته است. این عکاس ایتالیایی می‌گوید: «داشتن رابطه روزمره با طبیعت برای داشتن یک زندگی سالم و آرام بسیار مهم است. عکاسی طبیعت اهمیت داشتن این پیوند را به ما یادآوری می‌کند.»

حیات‌وحش
کریستیانو وندرامین با این عکس توجه نزدیک به ۳۲ هزار نفر را جلب کرد و برنده جایزه عکس منتخب مردم در جوایز عکاس حیات‌وحش سال شد.
یک جفت شیر نر
اشلی مک‌کورد عکاس آمریکایی، این عکس را در پارک ملی ماسای مارا در کنیا از یک جفت شیر نر گرفته است. او برای گرفتن این عکس مدتی به انتظار نشست و علیرغم باران بسیار شدید موفق به ثبت آن شد.
حیات‌وحش
جرون هوکندیک از هلند، این عکس از یک توله خرس و عقاب را در آلاسکا ثبت کرده است.
حیات‌وحش
جوان مک‌آرتور عکاس کانادایی، این عکس را پس از یک آتش‌سوزی در نیوساوت ولز استرالیا گرفته است.
حیات‌وحش
کیانگ گو عکاس چینی این عکس از دو قرقاول طلایی را در منطقه حفاظت‌شده لیشان در استان شانکسی چین گرفته است.
حیات‌وحش
نیل اندرسن با قرار دادن جعبه‌ای دریکی از درختان کاج نزدیک خانه‌اش این عکس را گرفته است.
حیات‌وحش
داریو پودسداس برای گرفتن این عکس از پنگوئن‌ها تصمیم گرفت مناطق تاریک را در اولویت قرار دهد.
حیات‌وحش
این عکس مارسل وان اوستنس تلاش ناکام جوانی در عکس گرفتن از میمون پارک جیگوکودانی را نشان می‌دهد و نتیجه نزدیک شدن زیاد به سوژه را نشان می‌دهد!

آیتم های مشابه

عکس‌های تعطیلات مارتین پار

مدیر

دنیای کمدی حیات‌وحش

مدیر

جشنواره هنر خیابانی لیون

مدیر