گوچی فوریه امسال، پس از دو سال، به هفته مد میلان بازگشته است
گوچی، نشان تجاری در صنعت مد ایتالیا، روز جمعه با دفیلهای چشمنواز بار دیگر توجهها را جلب کرد. این بار گوچی با آدیداس، شرکت تجاری در عرصه لباسهای ورزشی، همکاری کرد و طرحهای جدیدی را در هفته مد میلان به نمایش گذاشت.
با آغاز همهگیری کرونا، صنعت مد و لباس هم از گزند این بحران در امان نماند. در سال ۲۰۲۰، هفتههای نمایش مد مجازی شدند؛ اما با آغاز واکسیناسیون و سبکتر شدن مقررات قرنطینه، این صنعت نیز کمکم جان تازهای گرفت. گوچی نیز در دو سال گذشته به نمایش مجازی طرحهای خود بسنده کرد، اما امسال در فوریه ۲۰۲۲، پس از دو سال به هفته مد میلان بازگشته است.
در این مجموعه، از خطوط و نشان تجاری آدیداس همراه با نام گوچی در کلاهها، کراوات، کیف، تاپهای توری، دستکش و کتوشلوار براق الهام گرفتهشده از مد دهه ۸۰ میلادی استفادهشده است. مجموعهای پر از طرحها و رنگهای متنوع که علاقهمندان به این دو نشان تجاری را به وجد میآورد.
هفته مد میلان روز سهشنبه ۲۲ فوریه (۳ اسفند) آغاز شد و تا ۲۸ فوریه ادامه خواهد داشت.