تبلیغات

مدیر

با سلیس‌نیوز دیده می‌شوید …

تبلیغات بنری

یکی از روش‌های پرکاربرد، سودمند و مؤثر در تبلیغات اینترنتی به‌منظور ارائه بهتر محصولات و خدمات بهره بردن از تبلیغات بنری است که در قسمت‌های مختلف سایت (صفحه اول و صفحات داخل) قرار خواهد گرفت.

انواع تبلیغات بنری در سلیس نیوز

بنرهای تبلیغاتی اصلی

جای این بخش از بنرها در صفحه اول و صفحات داخلی، سمت راست بالای سایت با ابعاد ۲۵۰*۳۰۰ است.

  

بنرهای تبلیغاتی منتخب

بنرهای تبلیغاتی منتخب به لحاظ ابعاد بزرگ‌ترین بنرهای سایت محسوب می‌شود که جای آن‌ها در صفحه اول (وسط و پایین) بین مطالب بخش‌های مختلف سایت با ابعاد ۱۹۰*۱۴۰۰ قرار دارند.

بنرهای تبلیغاتی میانی

بنرهای تبلیغاتی میانی در مقایسه با بنرهای منتخب ابعاد کوچک‌تری دارند که جای آن‌ها در صفحات اول و داخلی و بین مطالب بخش‌های مختلف سایت با ابعاد ۱۲۰*۹۱۰ قرار دارند و در صفحات داخل ابعاد آن‌ها قابل‌تغییر و افزایش است.

    

بنر تبلیغاتی شاخص

جای این بنر در سمت چپ، تمام صفحات داخل زیر بخش جدیدترین‌ها با ابعاد ۴۷۵*۳۵۰ قرار دارد.

بنر اختصاصی

این بنر اختصاصی به طور ویژه به درخواست سفارش دهندگان در متن مقالات قرار می‌گیرد و با توجه به نوع نوشته در حوزه‌های مختلف قابلیت ارائه آگهی‌هایی متناسب با آن موضوع به وجود آمده است. ابعاد این آگهی به درخواست سفارش دهندگان منغیر است.

تبلیغات رپورتاژ آگهی

«رپورتاژ آگهی» گزارشی تبلیغاتی برای معرفی و آشنایی مخاطبان با محصول، سرویس یا دعوت از کاربران به‌منظور شرکت در کمپین تبلیغاتی خاص یا تشویق به خریداری کالای موردنظر از آن استفاده می‌شود.

«رپورتاژ آگهی» مانند سایر مطالب «سلیس نیوز» در سایت قرار می‌گیرد و با لینک مستقیم قابل‌انتقال به سایت «سفارش‌دهنده» است.

برای تولید هر رپورتاژ آگهی حداکثر می‌توان از ۳ تصویر، ۲ لینک و درمجموع ۷۰۰۰ کلمه استفاده کرد و برای هر رپورتاژ آگهی حداقل یک تصویر در اندازه مناسب (۱۲۰۰ در ۶۷۵ پیکسل) نیاز است.

برای رزرو «رپورتاژ آگهی» با بخش تبلیغات و بازرگانی «سلیس نیوز» تماس حاصل فرمایید.

 

گروه تبلیغاتی سلیس نیوز

گروه تبلیغاتی «سلیس نیوز» باکمال افتخار و با تکیه‌بر تجربه‌ی چندین ساله در حوزه رسانه آماده ساخت، تولید و ارائه انواع خدمات رپورتاژهای اختصاصی در بخش‌های مختلف سایت، ساخت و تولید انواع فیلم‌های کوتاه، مستند و آموزشی، ارائه خدمات مشاور رسانه‌ای، تولید خبر و تیزرهای تبلیغاتی، تهیه گزارش‌های تصویری و درج در صفحه اصلی سایت، پوشش رسانه‌ای کنفرانس خبری، تهیه مصاحبه و گزارش سفارشی، تولید و انتشار موشن گرافیک و اینفوگرافیگ است.

مدیر بخش تبلیغات و بازرگانی: فرزاد ولی‌پور

شماره تماس: ۰۹۲۱۱۰۹۷۶۲۰
ایمیل: Valipourgry@gmail.com