کیانو‌ ریوز: اصلاً فکرش را هم نکنید!

کیانو‌ ریوز

کیانو‌ ریوز، بازیگر اصلی مجموعه اکشن علمی – تخیلی «ماتریکس» می‌گوید، قسمت چهارم فیلم که هفته قبل روی پرده سینماها رفت به‌هیچ‌وجه صاحب دنباله‌ای نخواهد شد.

کیانو‌ ریوز تصدیق کرد لانا واچفسکی، کارگردان فیلم علاقه‌ای به ساخت این فیلم یا قسمت دیگری از ماجراجویی‌های شخصیت‌های مختلف ماتریکس ندارد. بااین‌حال، او اشاره‌ای به این نکرد که آیا قبل از این تصمیمی برای ساخت دنباله‌ای بر قسمت چهارم داشته است یا نه؟
ریوز می‌گوید: «اصلاً فکرش را هم نکنید. خیالتان را راحت کنم و بگویم لانا دیگر سراغ ماتریکس دیگری نخواهد رفت. دیگر دنباله‌ای بر ماجراهای نئو و ترینیتی وجود نخواهد داست.»

در همین حال، ریوز تصدیق کرد مدتی قبل تهیه‌کنندگان فیلم در کمپانی برادران وارنر صحبت‌هایی برای تولید پیش‌درآمدهایی بر داستان ماتریکس کرده بودند. بر این اساس، ظاهراً قرار بوده داستان ماتریکس به زمانی قبل از شروع داستان قسمت اول برگردد و شخصیت‌هایی جدید، ماجراجویی‌های آن را دنبال کنند. باوجوداین، مشخص نیست بعد از شکست سخت تجاری ماتریکس ۴ در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان، تهیه‌کنندگان فیلم هنوز تصمیم و اشتیاقی برای تولید این پیش‌درآمد داشته باشند.
«رستاخیزهای ماتریکس» که با سروصدای زیاد اکران عمومی شد در آمریکای شمالی فقط ۲۲ میلیون دلار فروش کرده است.

برادران وارنر برای تولید این اکشن آینده‌نگرانه نزدیک ۲۰۰ میلیون دلار هزینه کرد.

آیتم های مشابه

به بهانه زادروز «توشیرو میفونه»

ناصر سهرابی

گفت‌وگو با ویم وندرس و تاکوما تاکاساکی درباره فیلم «روزهای عالی»

مدیر

نقد فیلم «بیچارگان» ساخته یورگوس لانتیموس

مدیر