پنه لوپه کروز و همکاری دوباره با پدرو آلمودوار

پنه لوپه کروز

پنه لوپه کروز که در تعدادی فیلم با پدرو آلمودوار همکاری کرده، خبر از ساخت فیلم تازه‌ای از این فیلم‌ساز مؤلف اسپانیایی داده که حال و هوایی موزیکال دارد.

پنه لوپه کروز خبر از همکاری دوباره با پدرو آلمودوار داده است. به نوشته امپایر آنلاین، رسانه‌ها به این نکته جالب اشاره می‌کنند که خود فیلم‌ساز هنوز در هیچ جایی در ارتباط با این فیلم صحبت نکرده و شنیدن خبر آن از سوی یک بازیگر با شگفتی همراه بوده است؛ اما نوع اطلاع‌رسانی کروز هم جالب بوده است. در حقیقت، او قصد نداشته درباره فیلم بعدی آلمودوار حرف بزند و فقط می‌خواسته بگوید که مایل است فیلم‌ساز برای کار بعدی‌اش او را هم جزو گزینه‌های اصلی قرار دهد!

به گفته کروز: «آلمودوار قصد دارد فیلمی موزیکال بسازد و هنوز بازیگرانش را انتخاب نکرده است. امیدوارم من یکی از بازیگران انتخابی‌اش باشم.» فعلاً اطلاعی از داستان و کم و کیف ماجراهایش نیست و کسی نام آن را هم نمی‌داند. همکاری آخر کروز و آلمودوار درام اجتماعی و خانوادگی «مادران موازی» است که جوایزی برای پنه لوپه کروز در جشنواره‌های بین‌المللی به همراه داشته و جزو نامزدهای مهم رشته بهترین فیلم بین‌المللی مراسم اسکار پیش رو است.

آیتم های مشابه

به بهانه زادروز «توشیرو میفونه»

ناصر سهرابی

گفت‌وگو با ویم وندرس و تاکوما تاکاساکی درباره فیلم «روزهای عالی»

مدیر

نقد فیلم «بیچارگان» ساخته یورگوس لانتیموس

مدیر